RENDELÉS MENETE

KEDVEZMÉNYEINK:

– Lehetőség van arra, hogy a megrendelt könyvet – előzetes egyeztetést követően – személyesen vegyék át Budapesten a 7. kerületi fióktelepünkön. Ebben az esetben a könyv eladási árából 20% kedvezményt adunk!

VAGY:

– Amennyiben vásárlóink a postai kiszállítást választják, a postaköltséget teljes mértékben mi álljuk!

 

 

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

  1. Üzemeltetői adatok:

Cégszerű elnevezés: StARcloud Kft.

Adószám: 24911186-2-04

Közösségi adószám: HU24911186

Cégjegyzékszám: 04-09-013011

Kibocsátó cégbíróság: Gyulai Törvényszék Cégbírósága

Székhely/Számlázási cím: 5726 Méhkerék, Arany János u. 9.

Fióktelep/Személyes áruávétel címe: 1071 Budapest, Damjanich u. 9. 6/2

Elektronikus elérhetőség: info@star.hu

Telefonszám: +36 30 296 8575

Kapcsolattartó személy: Berényi György

OTP Bankszámlaszám: 11707024-20490403-00000000

IBAN: HU07117070242049040300000000

SWIFT CODE (BIC): OTPVHUHB

  1. Szállítási Költségek:

Belföldi megrendelések esetén a Kiadó által nyújtott KEDVEZMÉNYként a megrendelő számára INGYENESEN szállíttatjuk ki a terméket Magyarország területén.

Jelen szállítási kedvezmény visszavonásig érvényes.

Külföldi vásárlóinknak egyedi házhoz szállítási díjakat biztosítunk, amelyről telefonon és e-mailben tudunk kérésre információt adni.

Személyes átvétel fióktelepünkön: Budapesti VII. kerületi fióktelepünkön telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban személyesen is átvehetik a megrendelt termékeket. Fióktelepünk címe: 1071, Budapest, Damjanich u. 9. 6/2, StARcloud Kft.

  1. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya:

A StARcloud Kft. fenntartja a jogot hogy a webshop Általános Szerződési Feltételeit részben vagy egészben bármikor módosíthatja.

  1. Megrendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása a megrendelést követő 3. munkanap délután 5 óráig megtörténik. A képernyőn megjelenő automatikus visszaigazoláson túl a megrendelő egy külön elfogadó e-milben is visszaigazolást kap az eladótól. Amennyiben a megrendelő nem kapja meg eddig az időpontig a visszaigazoló e-mailt, mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz nem köteles megvásárolni a terméket. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés pontos adatait, a megrendelő egyedi azonosítóját, a termék megnevezését és mennyiségét, a – kedvezményekkel csökkentett – vételárat, a választott szállítási és fizetési módot, a rendelés sorszámát, a megrendelő esetleges megjegyzéseit a rendeléssel kapcsolatosan és a banki átutaláshoz szükséges adatokat.

  1. Rendelés menete:
    1. Termék/-ek kosárba helyezése.
    2. Szállítási és fizetési mód kiválasztása, valamint a szállítási és számlázási adatok megadása.
    3. Az adatok megadását követően tudja elküldeni megrendelését.
    4. Automatikus megrendelés visszaigazolás a webshop felületén.
    5. Visszaigazolás a webáruház üzemeltetőjétől e-mailben.
    6. A megrendelt áru vételárának banki átutalása a megrendelő részéről.
    7. Postai kiszállítás, illetve személyes átvétel esetén a megrendelt termékek átvétele a webshop üzemeltetője fióktelepén (1071 Budapest, Damjanich u. 9. 6/2).

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljesen egészben. Amennyiben bármilyen okból a megrendelés visszautasítására a banki előreutalást követően kerülne sor, a már átutalt összeget maradéktalanul visszatérítjük.

Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Hibásan leadott rendelés, vagy korrigálás esetén a módosításokat elsődlegesen e-mailben fogadjuk, de lehetőség van telefonos egyeztetésre is, amiről újabb e-mailes visszaigazolást küldünk.

  1. Fizetési lehetőségek:

A megrendelt termék vételárát banki előre utalással kell kifizetni. A termékek akkor kerülnek feladásra, amikor az utalt összeg a bankszámlánkra kerül.

Személyes átvétel esetén igény szerint készpénzes fizetési lehetőséget is biztosítunk fióktelepünkön előre egyeztetett időpontban.

  1. Szállítási határidő:

A legtöbb termékünket fióktelepünkön rendelést követően 1-2 munkanapon belül átvehetik, illetve a banki átutalást követően postázni is tudjuk. Ha valamely termékünkből mégsem lenne raktáron, akkor a várható beérkezési időről tájékoztatást adunk.

  1. Számlázás menete:

A webshop üzemeltetője a termékért, illetve az esetlegesen a szállítási díjért fizetendő összegekről számlát állít ki, melyet a termékekkel együtt juttat el a vásárló számára.

  1. Elállási jogok ismertetése:

Az elállási jogokat a 17/1999. (II. 5.) A távollevők között kötött szerződésekről szóló Korm. rendelet alapján lehet érvényesíteni.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

A webáruházunkban történő vásárlás esetében vásárlóink 8 munkanapon belül élhetnek az elállási joggal.

A vásárlástól történő elállási szándékot írásban, e-mailben kell jeleznie a vásárlónak a webshop üzemeltetője felé a info@star.hu e-mail címen. Az elállási joggal élő vásárlónak saját költségén kell visszajuttatnia a terméket a webáruház üzemeltetőjének. A vásárlót nem terheli semmilyen más költség a termék visszaszállításának díján kívül, azonban kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítésére. Webáruházunk üzemeltetője 30 nap alatt téríti vissza a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket. A vételárat csak banki átutalással tudjuk visszatéríteni, ezért kérjük, ne utánvéttel küldje vissza a terméket.

Az elállás esetén a vásárlónak biztosítania kell az összes tartozék, minden gyári csomagolás és termékelem meglétét. Elállási lehetőséggel csak a sértetlen, karcmentes, új, eredeti állapotban lévő, nem használt termékek esetében lehet élni.

Sérült termék cseréje:

Ha a termékről felbontás után a postai alkalmazott jelenlétében kiderül, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, akkor 8 napon belüli kicserélésére adunk lehetőséget. A sérülés igazolása végett azt jegyzőkönyvbe kell vetetni a kézbesítővel.

10.  Adatkezelési információk:

A webshop használata során a StARcloud Kft. a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az szükséges a megbízott futárszolgálat számára a megrendelés kézbesítéséhez. A webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A StARcloud Kft. tiszteletben tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogát, és mindenben a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései értelmében jár el.

11. Egyéb feltételek:

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet, és az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Megrendelésének rögzítésével Ön elfogadja a StARcloud Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatálybalépésének ideje: 2014. november 20.